søndag 20. oktober 2013

Ny blogg plattform!

Heisann.

Matmor har fått "jobb" hun blogger, for hundeskolen vi trener hos, Lydig.no.
Her blogger hun om alt fra treningene vi er på til andre mer eller mindre spennende ting vi gjør sammen. Om du ønsker å lese om det kan gi følge med her Leo sin treningsblogg.

Jeg kommer fortsatt til å skrive her om jeg er med på noe ultra mega super spennende altså, og får tid til å oppdatere her innimellom all den treningen jeg må på med matmor for å få hun ferdig utlært hundefører..

Ville bare informere om det siden matmor ba meg om å gjøre det.



Vi snakkes sånn plutselig!



2 kommentarer:

  1. så gøy! :) no må eg innom å snike på den andre bloggen :)

    SvarSlett
  2. Normally I do not learn post on blogs, but I wish to say that
    this write-up very forced me to take a look at and do it! Your writing taste has
    been surprised me. Thank you, very nice article.



    Also visit my webpage: best bulletproof hosting

    SvarSlett